Merhaba kizlar 37 haftalik gebeyim son 2 haftadir kalpte bi çarpıntı nefes darligi yasiyodum bugun doktora gittim ekg cekindim ve kadin dogum doktorum beni kardiyolojiye yönlendirdi sıkıntı olabilir diye hamilelikte bu gibi durumlar yasanabiliyo diye biliyorum ama doktora tekrar gitsem mi gitmesem mi kararsizim. Bu tarz biseyler yasayan var mi önerileriniz nelerdir?