-Merrvee- Merhaba 12+4 haftalık hamileyim bugün Ultrasondan bebeğimin Ense Kalınlığı 2,4 ölçtü doktorum kalın sanki dedi ikili test yaptırdım bugün sizce risk var mi yardımcı olur musunuz ?
Rojda24 -Merrvee- benim de 2,4 çıktı ikili de doktor bi şey demedi sanırım sınır 2,5-3 arası oluyo canım inş bi şey olmaz içini ferah tut :)
kucuktospam -Merrvee- Hemen korkma en kötüsünü çağırma canım aylardır forumdayım olabiliyor böyle şeyler temiz çıkabiliyor hadi en kötüsünü düşünelim ikili riskli çıktı diyelim ileri tetkiklerde bir şey çıkmayabiliyor. Hiçbir test %100 değil. Hep diyorum bu testleri yaptırıyoruz çocuk sağlıklı mı diye ama stresin daha kötü zarar verdiğini düşünmüyoruz 🤷🏻♀️
Dareyn Bende burada bekleyim hiç bir fikrim yok bende 14 haftalık oldum yarın kontrole gideceğim inşallah çok merak ediyorum bende inşallah sağ salim alırız kucaklarımıza çiçeğimmmm ❤️
-Tgb- kucuktospam ne güzel yazmışsınız daha yaptırmadım suan ben stresliyim cuma günü gidicem 2 li testi yaptıracağım inş herşey yolunda gider hepimizin 🙏