123ozlem Hayriye3338 canım bende 17 girdim hala oluyor ama iş yapınca ve yorulunca hatta kuyruk sokumumda ağrıyor dikkat et dinlen ayaklarını yukarıya dikerek uzan tez zamanda şifalar olsun 😍😍
Buketkucuk Hayriye3338 Canım ben 18 haftalığım bazen bende sancı yaşıyorum. O haftalarda da yaşıyordum şimdi yine yaşıyorum özellikle dün gece mesela bıçak saplanır gibi ağrılarım oldu bir ara çok korktum ama uzanınca geçti sanırım rahmin genişlemesi karnın büyümesi derken bu tür ağrılar olabiliyor
[silindi] Hayriye3338 canım ben de 16 haftalığım yarın 17 oluyorum hala var canım ara ara giriyor kasık ağrısı akıntı da cabası. Ayrıca ilk gebeliğimde de doğuma kadar kasık ağrılarım vardı
Sebnemerve Bebde 26 haftalık gebeyim. Sanırsam o zamanlar bende kasık ağrısı hissediyordum. Normal canım bence. Bol bol su tüket bide idrar yollarından enfeksiyon olmamaya dikkat et oda bu süreçte zorlar sancın olabilir.