Ebruyulalii27 Pammuk devlet hastanesindeki doktor bi kaç ay korunabilirsin dedi şuan 1 ay geçti acaba folik asite başlayabilir miyim yani şuan sağlıklı bir gebeliğiniz mi oldu
Pammuk Ebruyulalii27 hala olmadı malesef. Yani acele etmeyin bence tekrarlama şansı yüksek oluyor dış gebeliğin ilk 3 ay zaten iyileşme süreci