Bebislerimiz merhaba, ben de ilk gebeliğimde kullanmıştım yarım başlayıp sonra tam ilaç kullandım doğum sonrasıda bir süre kullanmıştım hatta sonra kesti doktorum. Şimdi 2. Gebeliğim tekrar kontrol ediliyor değerlerim gerekli görülürse yine başlanacakmış ilaca.