Kızlar ya bugün kontrolum vardi. 28+4haftadayiz, doktor 2hafta önden gidiyor ve suyun fazla dedi normalde diyetisyenle devam ediyorum kilo almiyorum ama bebegim 1555g kilosu fazla dedi 😥 nst ye koydu sancı varmi diye sancı çıkmadı. Varmi bu durumda olan, bu durumu atlatan, tavsiyeler nelerdir ?