Esselma Aralık geldi çattı.. bekleyiş, korku, özlem, sabırsız son günler… gelmiyordu…😆 sizde nasıl ruh halleri? Biz 37+ 3 üz.😄
beybie1 Esselma 38+2 artık bir an önce kavuşmak istiyorum bebeğime😍 Bu günleri yaşatan Allaha binlerce kez şükürler olsun 🙏🏻🥰🧿
DiplomaliEvHanimi Bende istiyom ya ozele gitmiyom. Devletteki 40 a kdar bekleriz olmadi 1 hafta daha sonra suni veririz dio gozum büyüdü o kadar bekleyemem dedim kendi kendime ya 🤯 bas gelis zaten ama artk agrilar tasiyamiyom
Esselma Son haftalar geçmek bilmiyormuş.. bi yandan doğum korkusu bi yandan anne olma isteği.. Allah yardımcımız olsun
Demet_mahmut 37+1 heyecanla bekliyoruz minik kızımızı uykusuz geceler şimdiden başladı herkes sağlıkla alsın kucağına 🤲😍