Ben de 40 +3 e giricem yarın banada geçen pazartesi için suniyle başlatalım dedi bende korkudan bekleyelim dedim ozaman en son cumaya kadar bekleyelim dedi belki kendi gelir ama belli de olmaz dedi bende çok tedirginim gelmiyor da neyapacam bilmiyorum bebek erkek olunca bi 10 daha geç geliyor diyenlerde var ama bilemedim ya