ipektosunannesi Arkadaşlar 20 haftalık hamileyim. Allah kısmet ederse bir kızım olacak. 2 isim arasında kaldık. Asel İpek veya İpek Lina sizce hangisi daha güzel yardımcı olur musunuz 😌
mommyjean ipektosunannesi asel ipek daha kolay söylemesi ve hoş. Lina da güzel fakat hem isme uymuyor hem de o kadar çok Lina ismi var ki baydı yani
mommyjean ipektosunannesi yok lina daha fazla daha da artacak ilerde internette bi bak rakamlar yazıyor 😊 yine de gönlünden geçeni koy anlamı güzel olanı