F-Gemi Girlpowerbabe bende esranur hocaya gidiyorum en başından beri. Doğumuda orda yapıcam Allah izin verirse memnunum doktorumdan gayet güzel ilgileniyo hemşireside kendiside çok güleryüzlü 😊
Betus344 Girlpowerbabe Benımde 31. Haftalığım İlk canan hanıma gittim biraz asık gibi geldi sonra semra hanıma geçmiştim hastaneye nergiz hanım geldi daha onceden biliyordum nergiz hanımı o yüzden ona geçtim ama herkes Canan hanımı çok övüyor normal doğumlarda çok başarılıymış Doğum yapanlar yazarsa çok iyi olur bızım ıcınde
Girlpowerbabe MKB ben de 7. Haftadan beri gidiyorum doğumu da bi aksilik olmazsa inşallah orada düşünüyorum vakit de daraldı😊
yldz123 Girlpowerbabe Bende Saadet hanıma gidiyordum 2 ay önce zorunlu sezeryan oldum. Harika bi doktor kendisinden aşırı memnunum. Hastanedende genel olarak çok memnun ayrıldım hemşireler güleryüzlü ve çok ilgiliydi 😊
Girlpowerbabe yldz123 ben de çok memnunum kendisinden☺️ Zorunlu sezaryen neden oldu acaba normalde diğer doktorlara göre kendisi pek yanaşmaz sezaryene🙈
yldz123 Girlpowerbabe Açılmam hiç olmadı, bebeğim doğum pozisyonundaydı ama kanala hiç inmedi ve en önemlisi günümde çok geçtiği için başka seçenek kalmadığından zorunlu sezaryen oldum 😊
A2407E Bende Medipol e gidiyorum ancak doktorların mesai saati dışında doğuma gelmemesi ayrıca tlf nu patlaşmaması tedirgin ediyor açıkçası drğiştirsemmi diye düşünmüyorum değil :(
Girlpowerbabe A2407E telefonu vermiyor ama emaili whatsapp gibi kullanıyor yani o yüzden benim için problem olmadı her yazdığıma cevap alıyorum kısa sürede
F-Gemi benim doktorda tlf nosu paylaşmıyo gerçi ben öyle zırt pırt yazan soran çizen biri değilim acil bişi olursa hast. ara direk buraya bağlıyolar irtibata geçeriz demişti şuan 30 haftalığım bi defa tahlil sonucu için aramştm o kadar.
Girlpowerbabe yldz123 doğrudur Saadet hoca beklemiştir son ana kadar hiç sezaryene yaklaşmaz bizimki de son kontrolde ters duruyordu döndüreceğiz diyor illa🤣
yldz123 Girlpowerbabe 🤣🤣🤣 Bu huyunu onun çok seviyorum son ana kadar pes etmiyor normal için diretiyor 😍 Ama bizim paşa daha inat çıktı gelmek bilmedi savaşı oğlum kazandı 🤣🤣
Girlpowerbabe yldz123 sezaryeniniz nasıldı peki genel mi spinal mi dikişleriniz zorlandığınız bişey oldu mu