Piremses0 yani sağlıkçıyım ve herkese neyse onu söylemek zorundayız alışmışım, olsa olan birşeyi de söylerim. Burda olmayan testlere umut veren çizgi var diyen çok kişi oluyo sonuç yine benim dediğime varıyo başta kıran benmişim gibi ama en iyisini de ben yapıyorum bence bu arada teşekkür ederim evet doğumuma çok az kaldı🙏🏻💙