Sedasver Hanımlar 14 gğn önce ilişki oldu.adetime iki gün var erken gebelik testi yaptım negatif çıktı bilgisi olan varsa cevaplasın lütfennn gebelik olsaydı çıkarmıydı? Kızımdan dolayı doktora gitme şansım yok o yüzden buraya yazmak istedim :)
Duygukocc Sedasver benim idrarda hep negatif çıktı tek çizgi çıktı kan verdiğimde 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim yani hamileysende idrarda çıkmayabilir canım