Mrvsglm 13+1 doktorumuz %90 kız dedi haftası erken gibi geldi bana cinsiyet için bı haftalarda öğrenenlerden bilgi istiyorum 🌼
prm112-27 Bende aynı durumdayım ya 13+4de soyledı yuzde 95diye ben hala emin olamıyorum değişir mi acaba diye