Myminik Selam kızlar. Sağ kasığımda aralıklarla gelen iğne gibi batmalarım oluyo, doktor randevuma 2 gün kaldı. Bi bilgisi olan varmı? Doğumla ilgili ola bilirmi?
sevara Myminik 2gün bendede kasıklarımda ve sol bacağımda iğne bıçak batması gibi sancılar oldu bugün olmadı okuduğum kadarıyla rahimin doğuma hazırlanmasıymış. Perşembe benimde kontrolüm var doktorumdan soracağım diye bekliyorum
Aysemerve Aynısı benimde sol kasığımda oluyor 38 deyim bende bugün gittim kontrole doktor bebek büyüdü baskı oluyor normal dedi