Arkadaşlar hep doğum hikayelerini okuyodum burda işte yazma sırası bende 👼🏻
37+6 da çatı muayenesine gittiğimde 4 cm açıklığım olduğunu öğrendim 38+5 te yani bugün için doğum günü verildi. Sabah 08.30 da hastaneye yatışım yapıldı. Doktorum odama geçmeden kontrolünü yaptı ve açıklığımın 6 cm olduğunu söyledi. Odaya geçtim yanımda eşimle. Suni sancı verildi 5 dakika sonra bebeğimin kalp atışlarının düştüğünü ve sezeryana alacaklarını söylediler 🙈 doktorum gelip kontrol ettim suyumu patlattı bikaç müdahale daha yaptı kalp atışları normale döndü çok şükür. Aradan bi 15 dakika felan geçti ebe eliyle açıklığı kontrol etti açıklık 10 cm dedi doğumhaneye aldılar hemen beni. 10:30 da doğumhaneye girdim 11:13 de bebeğim kucağımdaydı. Çok zor gerçekten ama doğduktan sonra tüm ağrılarım sancılarım bitti çok şükür rabbime. Gökalp’im kucağımda 👼🏻 Rabbim tüm bebek bekleyenlerin yardımcısı olsun 💙