Teacherella1 birkaç gündür aklıma takıldı araştırıyorum sürekli 32.haftalarda biraktiriyolarmis ani doğum falan olursa çok kanama oluyor diye de insan ister istemez tedirgin oluyo. Bazi doktorlar ilacı biraktirip igneye baslatiyomus sezaryan olacaksan son aksama kadar normal doğumsa nisanin gelene kadar kullandiriyomus da doktorla konuşmak lazım. InsaAllah Allahın izniyle o haftalar nasip olursa 🤲