Nida_Y Aslında sanki ben iyiyim sadece bir anda yataktan veya oturduğum yersen kalkacak olursam kasıklarım ağırıyor. Tuvalet ihtiyacının arttığını da hissediyorum bir de sanki ilk haftalarda gibi bir uyku halim var siz nasılsınız 🥰
dd34_ Nida_Y aynı durumdayım bazen hamile değilmişim gibi hissediyorum bazende heryanım acıyor yürümekte zorluk çekiyorum alt tarafımda acı hissediyorum artık ama acıkmasam günlerce uyurum sanki 🥰
Tubasahra Nida_Y Yarın 29 haftalık olucam çok şükür inşallah 30 ki haftaları geçeriz. Çok zorlu geçiyor .Benim 4. Gebeliğim bebek çok aşağıda çok baskı yapior.Dikis yerimin orada duruyor resmen 2 hafta önce ciğer geliştirici yapıldı inşallah erken gelmez.kizimsa 31 haftada doğmuştu
halitefe Nida_Y 28+1 iz inanılmaz rahatladım 6. Ayda mide bulantılarım şak diye kesildi kaburga ağrım yok oldu inanılmaz iyi inşallah böyle gider geri gelmezler🤗🤗
Nida_Y Bibliophilia-1991 bende de öyle oldu çok şiddetli değil ama tek ağıran bölge oturup kalkma sırasında kasıklarım 🥰
Nida_Y dd34_ bende çok hızlı yürürsem oluyor bazen onun dışında normal yürüyüşlerde ağrı olmadı ama yataktan kalkarken veya oturduğum yerden ani kalkarsam üf üf üf 😅
Susaminannesiii Nida_Y aynıjs vallahi oturup kalkarkende degil de bazen agrıyo karın bölgemde de oluyor agrı sadece kasıklarımda diyemrm ancak cok hafif bir agrı. esasen huzursuz edici bir agrı degil. Uyku halimde artıs benimde var col az uyurum gebelik bile etkilememişti ama baslarda kısa süre gün içerisinde 1 saat kadar uyuyordum. normalde fıtratıma cok ters😊simdi de 1 haftadır öyleyim😊saat 21.00 de uyuyup uyanıyorum bu sefer sabah namazına kadar oturuyorum😁
Nida_Y Tubasahra allah yardımcınız olsun. Ama siz ne güzel tecrübelisiniz benim ilk gebeliğim o yüzden aynı haftada olan adaylar bana moral veriyor 🥰 30lu haftalara geçimde hemen geçecek gibi geliyor sanki
Nida_Y halitefe bende de geçen ay biraz kaburga ağrısı olmuştu o bir anda geçti siz yazınca farkettim 😇
Ksnskssndmslmmxn Nida_Y 30 haftalık olduk çok şükür 🙏🏼 hersey iyi gıdıyo rısklı gebelık olduğu halde yarın kızımızı görmeye gitçez
MystryYYy Nida_Y 29+6 günlüğüz . Benimde uyku halim artti bel agrilarim cogaldi. Bebegmin hareketleri azaldi biraz artik daha uzun sure uyudugu oluyor ve bu durm beni bazen korkutuyor. Serklajlym bebegi dikis.tutuyor wc disi kalkmak yasak insallah ileri haftalarida görürüz saglikla bebeklerimizi kucagimza alırız 🌼
Cemrreedemirci Nida_Y 28+2deyiz. Birgün iyiysem öteki gün yataktan kalkasım gelmiyor. Uzun süre ayakta durunca çocuk toplanıyor. Doktora gittim bugün 1350 gram olmuşuz. 2 haftada bi gel artık dedi ama 32.haftadan sonra 2 haftada geleyim dedim. Virüs belki azalır evden çıkmaya korkuyorum…
badekusunannesi Cemrreedemirci maşallah bebeğinize 😇ben de 28+0 ım bugünkü kontrolde doktor 1 kilo dedi yemeni arttır dedi biraz zayıf dedi ben de üzüldüm biraz açıkçası babası ile ben iriyiz neden böyle oldu anlamadım her şeyi de yiyorum aslında .Eşim de duydu her şeyi ağzıma sıkıştırıyor sabahtan beri ama benim mide almıyor çok yemeyi .İnş benim Nebiler bir haftaya kadar alır doktor gel haftaya tekrar bakacaz dedi .
Nida_Y Cemrreedemirci bende en son 27. Haftamda gitmiştim şuan 29um. 30dan sonra 2 hafta da bir gel demişti ben o toparlanmayı henüz hiç yaşamadım nasıl oluyor niye oluyor anlamış dğeilim bu arada ilk günden beri çok hareketliyim belki benim bebek alışmıştır yoğun tempoya 🥰
MystryYYy Birde ben çok acikiyorum kizlar yaa doymak bilmiyorum.. sabah 9 da ysem 12 de yiyorum Sonra tekrar 4 gibi sonra 8 gibi bazen gece 11 de yine yiyorum masllahim var yemesem kotu oluyorum sizde yemek durumu nasıl ?
Nida_Y MystryYYy bende hamileliğim ilk başından beri iştah tavan 😅 6. Aydan sonra 8 insan gücünde yiyorum ama zaten çok zayıf başlamadım hamileliğe diye kendimi kontrol ediyorum, spor yapıyorum 5 kilo aldım şimdiye kadar ama kendimi bıraksam 15 bile alırdım o kapasite var 😅
Ssmmra MystryYYy bende snein gibi sık yiyorum günde 5 öğün kesin ekmek çok yeme öğünlerin sık olsn az olsnn en sağlıklısı yoksa bende duramiyorm midem kaziniyor
Cemrreedemirci badekusunannesi 10 gün önde gidiyor oğlan ama bilmiyorum. Ben demir hapı da içmiyorum kabızlıktan dolayı. Ama iyi besleniyorum nerdeyse hiç abur cubur yemiyorum belki ondandır. Sen de cevizinden tarhana çorbana kadar düzenli ye suyunu da ihmal etme
hazal544 Ben de 29 oldum, eğilip kalkmada biraz sıkıntı yaşıyorum, çabuk yoruluyorum bide mide yanması başladı 🤦 oysa hamileliğimn başları güzel geçiyordu
Nida_Y hazal544 ben ilk zamanlardan beri midemle alakalı pek sorun yaşamadım inşallah son 3 ayda da olmaz diye duacıyım 🥰