15+4 haftalık hamileyim. Son birkaç gündür afedersiniz idrardan sonra klozete baktığımda sıvının klozete değen kısımlarında siyah tortular görüyorum. Bugün daha çok dikkatimi çekti. Taş mı düşünüyorum dedim. Peçeteye sürüp dokundum sert değil,yumuşak dağılan bir yapıda. Ağrı sızım yok. İnternetten araştırdım bir şey bulamadım. Bilgisi olan var mı? Yarın doktor randevum vardı zaten soracağım da çok merak ettim fikri olan olabilir.