Kızlar hamilelikte korona olan var mı. Nasıl geçti Ağır geçti mi veyahut bebeğe zarar oluyo mu bu süreç nasıl geçti.ben elh hiç yakalanmadım ama etrafımda olan çok temas vs olmadı ama oluruz diye çok korkuyorum. Kndimden çok karnımdaki bebeğime korkuyorum. Bilgileriniz için şimdiden teşekkürler 🙏🏻☺️