Bybars Merhaba 31 haftalık olduk . hastane çantası ve kıyafetleri yıkayıp ütülesem erken mi? yardimcı olacak kimsem yok. Çok ağırlaşmadan yapsam erken mi olur 2 aydan fazla var doğuma kıyafetler dolapta hazır dursa birşey olur mu
NefesDeniz Bybars Neden erken olsun ki ne kadarda güzel olur kafanızdan yıkanacaklar ütüler çıkar mis gibi hazır olur fındığın herşeyi😍 Bence daha ağırlaşmadan yapmak en güzeli benim daha erken 19.haftadayım ama bende erkenden yapıcam diye planlıyorum nasip olursa
Nesrinaktas Bybars bence hazırla canım bende şuan ikinci hamileliğim ilkinde 30. Haftada hazirlamistim bunda da Rabbim nasip ederse öyle yapcam 30 dan sonra her ihtimale karşı hazırlanmasi gerekiyor bence
Bybars Nesrinaktas haklısın bende öyle düşünüyorum ama herkes 2 aydan fazla var dolapta kötü olur dura dura diyolar kafam karıştı
lyl3006 Bence de hazırlamalısın sonraki haftalarda ağrılar ve sancılar çok daha artıyor ayakta durabilme süren çok çok daha azalacak gücün varken toparlaman senin için iyi olur