Doktor bu şekilde söyledi asistanına ben bişey anlamadım kızlar herhangi bi sıkıntı yok dedi ama ben anlayamaıdm soramadım da hemogram istedi kan vericem yarın bide bişey daha istemiş sarı kapak yazıyor bide adetliyken gidicem 3 günü kan vericem sizce bu sağ sol yumurtalık ne demek onlar her zaman mi görünüyor yoksa şuan yumurtlama zamanı mi bilen var mı