Sermec27 yaa yorumunuz kafamı karıştırdı :( ben gebelik planladığım için kadın doğum doktoru tavsiyesiyle folic us plus kullanmaya başlamıştım. Dahiliyeye farklı şikayetlerle kan verdim. Folik asitim düşük çıktığı için folbiol verdi bana da. Az önce eczaneye danıştım. Fobliol u kullanıp diğerini bırakabileceğimi, bittiğinde folic us plus a devam edebileceğimi söyledi. İlaç kötüyse dülük folik asit için neden onu veriyorlar hani zaten düşük kritik bu durumda ben doktorun yazmış olduğunun daha iyi olacağını düşünmüştüm aslında kafam karıştı