Ersoylurkye Kızlar 16+6 haftalik hamileyim yarin 17 olucam insallah erkek bebek bekliyorum benim oglan cok hareketli masallahi var sizinde oylemi cok tekmeliyormu..?
dugmeninannesiii Ersoylurkye bizde 16+3 üz canım erkek olucak inşallah☺️💙 16. Haftanın ilk günü baya hisettim hatta doktora söyledim bugün çok hareket etti die hareketli bebek sağlıklı bebek demişti doktorum. Ama bugün hiç hissetmedim. Normal mi acaba 😏
Yasmine5 17+2deyim bende erkek bebek bekliyorum Allah’ın izniyle ama ben daha hareketlerini hissedemedim küçük küçük sancılar var ama hareketimi bilemiyorum🤷
Ersoylurkye Esraa54 15+4 den beri canim gecede yataga yattigimi anliyo herhalde hic durmuyo bu sefer minnak bebisim 😊😊
Ersoylurkye dugmeninannesiii masallah rabbim saglikli almayi nasip etsinn evlatlarimizi . Normal canim 24 . Haftadan sonra takip et simdi normal yani
Ersoylurkye Esraa54 benimde ilk gebeligim her gebelik bir degil demekki insallah sende yakin zamanda hissedersin canim 😊