BegumIscanTunc Selam kizlar ben 6+6 haftalık hamileyim ama aşırı kabızlık sorunum var ve düşük tehlikemde var o yüzden tuvalete gitmeye korkar oldum çözüm önerileriniz nelerdir? Bağırsak problemimden dolayı ne denersem olmuyor kabızlık için ilaç oneriside olabilir
Elifyusuf41 BegumIscanTunc canım bende kabızlık sorunu çekiyorum kayısıyı giyemiyorsan bile kaynat suyunu iç bir de doktor bana NBL probiyotik verdi sindirim sistemi için o bana çok iyi geldi aklında olsun
ysfali06 BegumIscanTunc bnde makat çatlağı var asla kabız olmamam lazım sürekli oluyorum ama neyse 😅😅 doktor o yüzden duphalac verdi bana. Ama tabi doktoruna danış sana uygun olan ilaç neyse onu verir mutlaka hem riskinde varmış. Bol su içip kayısı falan yemek iyi olabilir doğal yoldan çözüm için. Bana hiç birşey fayda etmiyor ama İnş size fayda eder.
dd34_ BegumIscanTunc doktorum bana bekunis verdi ama ben daha kullanmadım kayısı yiyşp su içiyorum bide actıva yiyorum faydasını gördüm çok şükür 🙏🏻
BegumIscanTunc Papatyaberen kayısı denedik canım suyunuda normalide ise yaramadı SILA--123 bol sıvı alıyorum suyuda içiyorum ama yinede yok
Papatyaberen Ben diyetisyene gittim kabızlığım oluyo deyince kahvaltıda iki tane kuru kayısı yememi önerdi belki denersin canım
BegumIscanTunc ysfali06 yok kuzum faydasız dünden beri neler denedi annem ama olmuyor kayisiyfi siyah erikti yok faydasız normalde gebelikten önce bekunis kullanıyordum ama şuan onuda alamıyorum 🥺
sedasalihsaim BegumIscanTunc ben aylarca çektim hemoroid bile oldum bu yüzden daha sonra doktorum bana surtım ağrıyo diye magnezyum vermişti dermanı oymuş meğer odur budur her gün çıkıyorum çok rahat ilaç adı da magnorm
Nur_93 Bende 5 haftalığım çok fena kabızlık yaşıyorum doktora söyledim şurup verdi ama içmek istemiyorum
Meldemmmmm Meldemmmmm duzenli yuruyus de iyi geliyor bir de sabah aç karnına 1 yemek kaşığı zeytinyağı ic canim doktorum bana demişti iyi gelmişti günde 3 lt su içincede en az 5 günde vücut kendini toparlıyor Birde hakiki kuru incir fabrikasyon olmasın gece 5 tane yiyin arkasından bol su için kesin ise yarar ben kabizliktan çok çeken biri olarak bunları buldum bekarken de sık sık kabız olurdum ha bir de ekmeği azaltın kesinlikle pilav makarnayı az yiyin akşamları yemekte salatayı bol yiyin göreceksiniz iyi olacaksınız
BegumIscanTunc Meldemmmmm yürüyüş yapamıyorum canım şuan riskli gebelikte yım doktorum yatış verdi lavabodan hariç kalkamıyorum 🥺ama bugün kontrole gittim ilaç verdi öyle rahatladım rabbim kimseye kabızlık sorunu yaşatmasın zor bir durum ya
Meldemmmmm BegumIscanTunc bol bol dinlenin aman diyim zor tabi ya bende meme de çıktı zeytinyağı sürüyorum nolcak bilmiyorum doğumu yapsam kazasiz belasiz rahat etsem diye bekliyorum