mervayd1n Hayalim_s 33 te yaptırdım ben , instgaramdan bi sayfadan canım aynı şekilde burda bi postta okumuştum iyi yazmışlardı bende ordan yaptırdım ama açıkçası çok kaliteli gelmedi çikolatası ama 5 üzerinden 4
Cansugurses Hayalim_s kız kardeşime sipariş vermiştik biz memnun kalmıstık çok harikaydı pelitti çikolatası çok güzeldi 👍
Cansugurses Hayalim_s son 1 ay kala canım a_çikolata instagram sitesinden vermiştik çok güzel kargolama yapıyorlar soğuk su torbasına sarılı şekilde geliyor
Hanifeomer Bende yeni yaptırdım Yasemin süs evi sitesinden yaptirdim Instagram dan magnet leride orda yaptırdım memnun kaldım