Mervece06 Merhaba kızlar cuma günü 3 ve 4lü tarama için doktora gideceğim ama dün ve bugün ara ara göbeğimin altında rahmimde batma oluyor ilk gebeliğim normal bi şey mi yoksa rahim büyüdüğü için olan bi şey mi konu hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim