BeyhanEmre Denize girmenin bir zararı var mı , mikrop kapma gibi bir sakıncası var mı acaba Arkadaşlar ?
mom44 BeyhanEmre burda çok soruldu zararı yok deniliyor ama ben riske atamazdım sanırım. Ben balayında dahi girmedm kadın dopum dojtoru açık olduğu içşn girme taraftarı değildi geneliktete riske armadm hatta tatile gidemiyoruz malesef :-) ama tercih tabi yinede doktoruna danışmalısın
Denizim BeyhanEmre tuzlu su mikrop barindirmaz v yuzmek cok faydali,doktorunuza danisip girebilirsiniz bence
Glitter BeyhanEmre tuzlu su antiseptiktir. Yani ekstra bir deniz kirliligi olmadigi surece girebilirsiniz. Hamilelikte en cok onerilen spor yuzmektir. Hatta temiz oldugundan emin oldugunuz havuza da girebilirsiniz. Muhtemelen doktorunuz da ayni seyleri soyleyecektir.
AytenFaruk Ben denize geçen hafta girdim doktorum havuza girme denize girebilirsin hatta yüzmek hamileyken çok faydalı dedi sadece sudan çıkınca hemen mayonu değiştirmen gerekiyor üzerinde kurumasın. Bende hiç bir problem olmadı. 😘