busbusbus10 Kızlar duşta ayağım kaydı iki bacağım ayrıldı ama yere düşmedim kendimi tuttum sağ bacağıma inanılmaz bi ağrı girdi 29 haftalık hamileyim bebeğime bişey olur mu 😔 doktora gideyimmi 😔
Gayeninannesiyesim busbusbus10 Valla kanama vs falan olmasa bile benim içim rahat etmezdi bn giderdim çok pimpirikliyim ben inşallah bişey yoktur kuzum güzel düşün hareketlerini kontrol et
DDeniz_deniz123 busbusbus10 ya bende bugun cok fena ayagimi burktum ayagim cok agriyo ama ben yurt disindayim burdada gec gidemiyom çok şükür bebegimin hareketlerini hissediyom
Damlahtp busbusbus10 çok geçmiş olsun sanırım en korktuğum şey çok şükür beneğinize bişe olmamıştır ancak ayağınız için bile olsa gidin bebeğinizede baktırırsınız sizden bebeğinizden önemli olmasın tedbirinizi alın 🤲🏻
busbusbus10 DDeniz_deniz123 ay kendimi tam tuttum düşmedim Allahtan içim huzursuz ama inşallah seninkinede benimkinede bişey olmamıştır
Beety26 busbusbus10 insAlllah bir sey olmaz. Benim wltimde hamillek doneminde 3 4 kere yikilmis .insAllah bir sey olmamiatir bende 6 haftalik gebeydim yikildim tusta popu uste
busbusbus10 Beety26 bende 15 haftalıkken popo üstü düşmüştüm o zaman da bişey olmamıştı ay çok sakarım ya Allahım hayırlısıyla bir doğursak
minikcasper busbusbus10 sen dikkat et bebeğin hareketlerine ama gitme imkanın varsa git için rahat etsin. Bişey olmaz Allahın izniyle geçmiş olsun.
busbusbus10 minikcasper çok şükür bebeğim hareketli uzandım biraz gitmeyi düşünüyorum inşallah eşim nöbette gelmesini beklicem bakalım