HilalYldz bende içiyordum canım hatta dojtor söylediğinde kullanduğımı gösterdim aynen devam et dedi tercih meselesi ven gittiğimde adetimi 2 gün vardı 2 günde bir beta artışı bakıldı zaten 6 gün sora kese gözüktü bevek olusumunu anlattı sora kalp atısı için gittik takip edilmek önemli bu konularda diye düşünüyorum ben şahsen ama inŞallah saplıkla kucağına alırsın ❤