Esssgi Herkese merhaba, 33+2 Olduk bugün adet öncesi ağrı gibi karnımda hafif hafif ağrılar var bebişin hareketleri de bazen sancılı oluyo bu haftalarda aynı şeyleri yaşayan var mı ?
Gebegunlugu 33+4 üm aynı ağrılar bendede var bebek hareket edince daha çok ağrıyor karnım dogum sancısı değil bence bu bağırsakları sıkıştı kuzum doktorun verdiği surubu iciyorm ınslalah rahatlarm ağrım azalır kabizlik cok arttı bende
Esssgi Gebegunlugu Bende de bebek hareketlenince ağrı oluyor sağlıklı olsunlar da hepsi geçer 😌 inşallah rahatlarsınız çok geçmiş olsun 🙏🏼