Ananasveannesi aynısı bende de oldu canım 2 ve 4lü temiz , o parlaklık çıktı korktum fetal dna yaptım o da temiz çıktı sonra burada bu sorunu yaşayan arkadaşlar olmuş sayfalarca var hepsini tek tek okudum sonuç olarak rahatladım olabilen bir şeymiş geçiyormuş sonra. Sen de çok korkarsan fetal dna yaptır imkanın varsa.Kafanı takma ama hiç oluyormuş çok doğum yapanların falan da çok şükür sağlıklı bebekleri☺️