35+1 haftalık hamileyimdoguma pek bişey kalmadı bizim ufaklık 2 kez kordonu dolamış boynuna ve en başından beri normal dogum istiyordum fakat bu şekilde olursa normal dogum yapamayız dedi doktorum. Son ana kadar gidişata bakıp karar veririz dedi bu şekilde olup kordon daha sonra çözülen var mı aramızda ? Bu konuyla ilgili tecrübelerinizi paylaşırmısınız benimle ?