nur94_ Bayanlar acı çok seviyorum hamileyim diye çok yememeye çalışıyorum ama söylemesi ayıptır az önce tavuk dürüm yedim acı biber turşusu ile beraber çok zararlı mıdır ya valla bazen tutamıyorum kendimi 😞
Eda-kmrcu nur94_ yok canım abartmamak kaydıyla yıyebılırsın kabız olursan ozman kötüymüş dr um dedıı bir sakınca yok yemende bebege zarar degıl
se26es nur94_ ya bende cok yiyorum esim diyor küçük emrah gibi cikacak bebek 😂🤦🏻♀️ Bi zarari oldugunu dusunmuyorum sadece mide yanmasi vs olabilir galiba ya
Sulbiye nur94_ tek değilsin canım benimde acı ve baharatlı şeyler çok canım istiyor öğleden beri çiğ köfte diye hayal kırıyom ağlaya bilirimde her an😂
[silindi] nur94_ Ahh bende bende ne yapsam kendimi engelleyemiyorum. Eskiden de severdim ana gebelikte bir başka oldu. Bildiğin zehir gibi acıları sabah kahvaltıda yiyorum. İnşallah bir şey olmaz 🙈🙈
Aycan_akay54 nur94_ bende 32 haftalık gebeyim hayatım boyunca acıyı severim çok ta yerim şükür sorun yok