Heleniqueen Bugün aniden kanamam oldu ilk kahverengi renk hemen hastaneye gittim bebeğimin nabzı çok düşük çıktı doktor ilaç verdi rahim kalınlaştırmak için ama hala kanama var ve regl gibi sancı girmeye başladı 6+4 oldum sizce düşük olur mu ? 😞😞
Halide_zehra Heleniqueen ayakta durma iş yapma sürekli uzan ayağının altına yastık koy uzanırken ilaçlarını vaktinde al inşallah bişey olmaz çok dikkat etmelisin
Nesse86 Heleniqueen Büyük ihtimal düşük yapiyorsunuz ayni bendede oldu önce kahverengiydi sonra kirmiziya döndü.