yldrm99 ilerlerse var erken doğuma da sebebiyet veriyor. Ben yaşadım kasık ağrım vardı doktor idrar tahlili isteyince anladık üromisin şase diye bi ilaç verdi tek kullanımlık toz yatmadan önce bi bardak suyla içiyorsun sabaha kadar tuvalete gitmiyorsun beni bi hafta felan rahatlattı ama diğer kontrolüme kadar yine ağrım oldu doktor tekrarlayalım testi diyince yine yaptırdım bu sefer daha fazla bakteri çıktı antibiyotiğe başladım 5 günlük onu içtim en az 2,5l su içmeme rağmen bende yaşadım yani bu durumu sadece bol su içmek yeterli gelmiyor maalesef. Bugün yine tahlil yaptırdım sonunda temiz çıktı bi şey çıkmadı 🙏 eğer varsa mutlaka bir doktora görünün sizde