esraizmirli Hanımlar merhaba bişey soracagım size normalde ben 19+3 günlük hamileyim ama ultrasonda 21+3 gözüküyor doğum ultrasona göre mi oluyor acaba birde bu haftalarda bebeğiniz kaç gr dı? ☺️
aybkkra esraizmirli ben tam hatırlamıyorum ama bence kilosuyla doğumu düşünmeniz için erken çünkü her zaman aynı oranda kilo alarak ilerlemiyor ☺️
berna_demir esraizmirli tam bir fikrim yok canım ama benim bebeğim de 2 hafta önden gidiyordu yaklaşık 1.5 ay önce..şimdilerde yakaladı haftasını haftasıyla uyumlu ilerliyor 36+3 günlüğüz 🙈😍
Camurcu esraizmirli canım aynı şeyi ben de sordum doktoruma 34+1 günlüğüz. Doktorum önden gitmesinin doğumla alaka kası olmadıgini sadece daha kilolu doğacağını söyledi. Yani biz önden gidiyor derken kilo olarak iki hafta sonrayla uyumlu demek istiyoruz sadece dedi yoksa bi alakası yokmuş doğumla
esraizmirli aybkkra ama sürekli bebeğim öne geçiyor geçen ay 1 hafta öndeydi bu ay 2 hafta doktor iri bir bebek dedi şekerim falan da yok çok şükür yani insan merak ediyor 😂
aybkkra esraizmirli dediğim gibi bence şimdiden dert etmeyin önemli olan 30lu haftalar ben büyük bebek seviyorum bide benimki küçük diye 😄
esraizmirli berna_demir valla heray şaşırıyorum bebeğimin tarihi her gittiğimde büyüyor doğum günüm azalıyor🤨😁
esraizmirli Camurcu ama normalde ultrason kağıdına göre 1 mayısta doğması lazım ama şuan 18 nisan yazıyor anlam veremedim umarım sizin dediğiniz gibidir ☺️
Camurcu esraizmirli allah allah 🤔 benimkinde 12 ocakta doğması gerekiyor 12 ocak yazıyor. Valla kuzum ben de bi bilgim yok doktora sormuştum öyle söyledi başka bi bilgim yok 😘
esraizmirli Camurcu tamam canım 2 hafta sonra detaylıya giricem orda belli olur zaten herşey çok sağol☺️