Fenerliavukat 08ikbal Ben cumartesı gunu gıdecegım ınsallah. Başaran Klınıkte Ahmet Başarana gıdecegım bıldıgım kadarıyla ücrette 300-350 gibi birseydi. Kendısı normal muayeneyı bıle 45 dk yapıyor o yuzden detaylı da her detaya bakacagını dusunuyorum