Brcangn Merhabalar, Sefaköy’de Rumeli Hospital veya Medipole giden var mı aranızda acaba ☺️ 20+1 olduk bu arada 😍
Betul584600 Brcangn bende beklym şuracıkta😂 39cu haftdym gelen giden yok özele gidip sezeryan olasım var feci ağırlaştm 😌 fiyatlarını merak ediyorum bnde
Brcangn Betul584600 Rumeli’de normal doğum 2 buçuk Sezaryen 3 diye biliyorum eğer fiyatı değişmediyse medipolu sormadım
Betul584600 Brcangn Başakşehir çam sakuraya ama devlette 42e kadar bekletip öyle alıyorlar sezeryana açılma filan olmazsa
Brcangn Anne18 anladım canım ben Sibel hanıma gidiyordum o ayrıldı hastaneden sonra şerife Tuğba hanıma gittim bir kere, bide Rumeli de yağmur hanım var çok kararsız kaldım hangisinde devam etsem hangi hastane iyi diye