Nisanur Canım hic önermem bizim bi arkadaş orada dogum yaptı doktoru dogum sırasında kesik atarken yanlış yere atmıs kanamasını durduramadılar devlet hastanesine kaldırdılar az daha rahmini alacaklardı. Ama doktorlar daha cocugun olmayabilir demislerdi bosu bosuna kız neler cekti