5+6 günlük hamileyim dün keseyi gördük herhangi bir sıkıntım yok şükürler olsun içte görünen ama inanılmaz bir bel ağrım var yani size anlatamam kıvranıyorum dünden beri ondan önce de bir hafta kalça ağrısı çektim o geçti bu başladı. Doktorum çok zorlanırsan parol alabilirsin dedi ama yine de almak istemiyorum çok küçük diye bu haftalarda bu hapı alanlar oldu mu ya da bel ağrısı için önerebileceğiniz bir şeyler var mı?