symslmz Sağlıkçı varsa yardımcı olabilir misiniz merak ettim idrarımda normal dışı olan tek şey epitel 0-5 olması gerekirken ben de 10 çıkmış. 35 haftalık hamileyim
Haticeyuce31 symslmz doktora gösterdiniz mi bende 5 haftalikken kan vermiştim epitel 10 mu 11 mi ne cikmis doktorum idrarda kanda temiz bir sknti yok demisti banada bendede bi tek epitel yüksekdi