Nrgsalp
Nazmiye Şentürke gidiyorum canım çok memnunum 29 haftalık oldum gayet ilgili herşeyi tane tane anlatıyo, renkli de gösteriyo 😍 benim yaramaz oğlum yüzünü sürekli sakladığı için daha göremedik o yüzden renkli ultrason resmi veremedi doktorumuz ☺️ çok uğraşıyo sağolsun göreyim diyee ama yookk dönmüyor yüzünü oğlum sağolsun 😅 Sağlıkla hayırlısıyla doğsunda artık süpriz olcak yüzü gözü böyle giderse😅😅