Kızlar hamileliğimin başından beri sezaryen doğum düşünüyordum, bugün çatı muayenesi oldum doğum için, doktorum çok kolay yaparsın sen dedi muayene sırasında, güveniyorum ben sana dedi, kesinlikle sezaryen düşünme, şu an ki durumun normale çok müsait dedi, bebeğim de 2.500 kilo şu an çok şükür her şey de yolunda, doktorun bana verdiği tarih nerdeyse 40. haftaya denk geliyor, nedense ben miniğimin o zamana kadar bekleyeceğini düşünmüyorum his meselesi yani👻 sizce sezaryen yapmalı mıyım yoksa doktorun dediği gibi normal mi yapmalıyım, aşırı aklım karışık🤷🏼♀️