Merhaba. Ben de 28+3 teyim ikizlere hamileyim. Dün kontrolüm vardı. Doktorum yürüyüşümden şüphelendi çok ağırlaşmış gibi yürüdüğümü söyledi. Sonra alttan muayene etti ve rahim uzunluk değerinin 30 olduğunu bu değerin sınır olduğunu söyledi. Normalde 35 olması lazımmış. 25 te de doğum oluyormuş. 4 doz ciğer geliştirici verdi. Sabah 2 dozu bir yaptırdım. Doktorum 2 doz sabah 2 doz akşam yaptır dedi. Aynı günde 4 doz almak normal mi kızlar?