Ozge3_prsk Sizde şuan durumlar nasıl ? 😊 hareketlerini net görebiliyormusunuz dışardan ? Hadi yazalım konuşalım sohbet edelim 🐣 🤰🏼
Hayalsuveannesi Ozge3_prsk 22+6 haftalığız vurduğu yer dışarıdan şişiyor 🙏💙🦋rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏💙🐣
SeymaK Ozge3_prsk 23+6 olduk nasipse 🥰 çok şükür dışarıdan kuvvetli vurduğunda şişiyo karnımın o tarafı 🥰 covid süreci geçirdim karantina yeni bitti detaylıya gidemedim iki hafta sonraya randevu aldım başka sorunumuz yok şükür inşallah bebiş de iyidir 🤲🏻💜
Nuray23 Ozge3_prsk 23+1im. Disaridan da goruyorum hareketlerini cok sukur. Bazen kafasini bi ittiriyo ittirdigi yer 2 3 parmak ileri gidiyor canim da yaniyor. Simdiden boyleyse allahin izniyle son haftalar nasil olur bilemiyorum yanii😂😂 allahim isteyen herkese nasip etsin insallahh
Ozge3_prsk SeymaK çok geçmiş olsun, şükür atlatmışsın🙏 Umarım bir sorun yoktur bizde detaylıya gittik plesanta aşağıda dedi doktor ama kendi doktorum demedi bugüne kadar umarım yukarı çıkar çıkmasını bekliyorum 😏
0znur 23+5 olduk bugün itibariyle İlk gebelik olmasına ragmen erken hissettim oğluşumun tekmelerini, artık cok belirgin hisseder oldum, eşim de hissetmeye başladı Şimdilik herşey güzel gidiyor çok şükür 😇
Ozge3_prsk 0znur maşallah canım🧿 aynen bizde öyle net ama bazen hareketleri yavaşlıyor biraz korkuyorum sonra güm diye vuruyor anne burdayım diyee 🤰🏼😍🥰🧿🧿
Berna41 Bizde 23+5 olduk 👶ben çok net hissediyorum ama kiloluyum diye dışarıdan görünmüyor göbekte hiç yok eşim de hissedemiyor 🤪