EsrSvm Arkadaşlar merhaba, Bat 28-29-30-31 Aralık olanlar gelin birlikte bekleyelim🌸 Sene bittiğinden olsa gerek bu ay çok umutluyum☺️ Belki 2021 in başlarında hepimiz hayırlı haberler alırız 🙏
blueberyy00 EsrSvm 1 ocakda sayılmaz mı ☺️ tam yeni yıl eşimin doğum günü bide bebek haberi alırsak ne güzel bir seneye giriş olur bizim için ya 🤲
iremgun EsrSvm 24 Aralık😊 hiçbir şey denemedim ovulasyon takibi yaptım sadece. Artık ya nasip😊🙏 inşallah yeni yıla bebek haberi ile gireriz🙏
aylin08166 EsrSvm ovülasyon testi denedim canım eşimede keçi boynuzu yedirdim cumartesi yumurtlama günümdü ilişkiden sonra altıma yastık koyup bacaklarımı dikip bekledim tuvalete gitmedim duşumu sabah aldım sonucu göreceğiz 26sını sabırsızlıkla bekliyorum ekimde kimyasal gebelik geçirdim kasımda hamile kalamadım bu ay bekliyorum
EsrSvm Sivasss Bende Klomen kullandım bu ay 8 Aralık’ta bitti 🙈 Prolaktin yüksekti o da düşmüş 🙏 İnşaallah bu ayın ilk hayırlı haberini sizden alırız ❤️
EsrSvm blueberyy00 Olmaz mı hiç ❤️ İnşaallah yeni yılın ilk günlerinde hayırlı haberler alırız🤲🏻❤️ Güzel haberlerinizi bekliyoruz 🤲🏻🌸
blueberyy00 EsrSvm inşallah yaa klomen kullandım bu ay umutluyum biraz inşallah nasip olur hepimize 🥰
EsrSvm adile27 İnşaallah hepimiz için hayırlı ay bu aydır 🤲🏻❤️ Bende Klomen kullandım çatlatma iğnesi olmadı sadece Sabırla,umutla bekliyoruz bakalım 🙈
Ruzgarperisi EsrSvm ya adetin 9.ve 10.günleri akıntı ve ağrı oldu.galiba erken yumurtladim.son ilişki adetin 8.gunu oldu.simdide ara sıra karnımda hafif ağrılar hiss ediyorum bazen .bide sanki bugünde goguslerimde de ağrı var hafif hafif başlıyor gibi..bir kaç aydi nerdeyse hiç ağrı olmazdı goguslerimde . Adete 1-2 gün kala zar zor ağrı hiss edərdim.gecen aya kadar korunuyordum kurtajdan dolayı. Bu ay bıraktık korunmayı.acaba hamile mi kalıyorum erkenden başladı bu tarz ağrı sızı .