Ben nerdeyse 4. Ayımdan bu yana kalça ağrısı çekiyorum bu durum normal çoğu hamile yaşıyor bu durumu , doktorum magnezyum verdi. Günde 2 defa içiyorum iyi geliyor bi nebzede olsa. İstersen doktoruna danış sana bi magnezyum yazsın. Bide sürekli bacak egsersizleri yaparsan onunda faydası oluyor.