Serifeee92 Bende kızıma hamileyim daha önümüzde hayli vaktimiz var ama insan isim düşünmeden edemiyor 🤗 herkes beğendiği kız isimlerini yoruma yazsa kız anneleri içinde fikir olsa 😍
Srnysl Serifeee92 benim iki kızım var biri Azra biri ada çok severek koyduk isimlerini size de fikir olur belki😊
Serifeee92 happypregnant29 bende hep kız hissediyordum canım genelde hislerimiz cıkıyor sanki rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsinde ister kız ister erkek 😍
Serifeee92 Asyaayaz1 bende çok seviyorum Asya ismini canım cok hoş bende düşünüyorum ama biyandan da daha anlamlı Bi isim mi olsa diye düşünüyorum cok kararsızım ☺️
Buket16 Serifeee92 kızım olucak benim de İnci ismine karar verdik anlamı çok hoşuma gitti değerli özel tek kıymetli🥰🥰
Ohaezgi Serifeee92 benimde kızım olcak allhın izniyle canım 30.haftadayım ve biz “Yaz” ismine karar verdik🌈
Mehtpsahn_53300 kızlar bende kararsızım 27 haftalık oldum isim netleiştirebilsem esyalarını alcam ama hala isim yok kafayı yicem asel istedim ama kimse sewmedi ailemden wazgeçtim o yüzden
Hilal2205 Bizde Sare koycaz allahın izniyle 🤩 Bir oğlum var adı adima uyuyor hemde dedesinin ismi Halil ben Hilal Bukez de eşimin ismine uysun diye ismi Sare eşim Samet 🌸