Brce2020- Hilal0555 canım benim de öyleydi idrar yolu enfeksiyonu olduğu zaman acır demişlerdi gerckten hastaneye gittiğimde enfeksiyonum baya yüksek çıkmıştı.. ama bazen bebeğin hareketlerinde de göbeğimin dışının acıdığını hissediyorum