Nsl Kızlar 4.ayımdayım bugün farkettim ki çene altı ve yanyanaklarımın yan kısımlarında sarı uzun tüyler oluşmuş daha önce yoktu.Doğumdan sonra geçiyormu bunlar 😱
krtsgmze Evet yüzünün yanı sıra göbeğinde de olabilir. Eğer dokunmazsan doğumdan sonra kendiliğinden dökülüyorlar
Nsl krtsgmze Göbegimde de oldu onu alıyorum ama yüzümü ellemek istemiyorum çünkü hiç yoktu öncesinde dokunmamak daha mantikli dökülüyorsa👍 saol canım
Esa Doğumdan sonra döküldüğü söyleniyor ama ben yuzumude karnimida aldirmistim. 3 ay oldu dogurali hala geri çıkmadılar rahatsız oluyosan aldir